Esam atvērti P-Pk 10-20 S-Sv 10-18 Tālrunis +371 68201122

Esam atvērti I–V 10–20, VI–VII 10–18
Locations and contact

Vakances

Šim attēlam ir tukšs alt atribūts; faila nosaukums ir image-1.png

Meklējam savai komandai papildspēkus – Veikala vadītāja vietnieku

DARBA APRAKSTS:

  • Uzņemties pilnu atbildību par dārza centra darbību un rezultātiem;
  • Vadīt, organizēt un nodrošināt pārdošanas procesu dārza centrā;
  • Kontrolēt un nodrošināt preču sortimenta atbilstību uzņēmuma koncepcijai un aktuālajam sortimentam;
  • Nodrošināt tirdzniecības un mārketinga procesa izpildi;
  • Veidot pozitīvu gaisotni klientiem, kolēģiem.

PRASĪBAS KANDIDĀTIEM:

  • Pieredze tirdzniecībā un komandas darba vadīšanā;
  • Spēja veikt daudzpusīgu darbu;
  • Interese un izpratne par augiem un to kopšanu tiks novērtētas kā priekšrocības;
  • Spēja efektīvi strādāt dinamiskā vidē, pielāgoties pārmaiņām;
  • Prasme vadīt un iedvesmot pārdošanas komandu uz rezultātu sasniegšanu, būt komandas spēlētājam;
  • Sarunvalodas prasmes – krievu vai angļu valodā.

UZŅĒMUMS PIEDĀVĀ:

  • Dinamisku, interesantu, atbildīgu darbu stabilā un augošā uzņēmumā;
  • Apmācības veiksmīgai darba uzsākšanai;
  • Iespēju realizēt savu potenciālu, iegūstot profesionālo izaugsmi;
  • Atsaucīgus kolēģus un pozitīvu darba vidi;
  • Būt daļai no komandas pirmajā dārza centrā Latvijā.

Darba laiks:

  • Maiņu grafiks

Darba samaksa:

  • 1250 EUR (bruto)

Lai kandidētu, lūdzam sūtīt CV uz personal@hortes.lv, ar norādi “Veikala vadītāja vietnieks”

Šim attēlam ir tukšs alt atribūts; faila nosaukums ir image-1.png

Aicinām pievienoties mūsu komandai

 Iepirkumu speciālistu

MĒS PIEDĀVĀJAM:

  • Interesantu, dinamisku darbu dārza, mājas un mājdzīvnieku centrā “Hortes”
  • Iespēju realizēt savu potenciālu, iegūstot profesionālo izaugsmi;
  • Darba braucieni/komandējumi;
  • Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
  • Veselības apdrošināšanu pēc sešiem nostrādātiem mēnešiem.

DARBA APRAKSTS:

  • Konkurētspējīga sortimenta izveide, piegādātāju atlase, darbs ar esošajiem piegādātājiem, pasūtījumiem;
  • Produktu informācijas un aprakstu pārvaldība, jaunu produktu aprakstu izveide;
  • Darbs ar preču uzskaites dokumentiem, noliktavas sistēmu, atlikumiem, inventarizācijām;
  • Cenu aprēķini, uzcenojumu analīze, tirgus izpēte;
  • Preču akciju veidošana, ievadīšana sistēmā.

PRASĪBAS KANDIDĀTIEM:

  • Pieredze iepirkumos vairumtirdzniecībā vai mazumtirdzniecībā;
  • Spēja veikt daudzpusīgu darbu, sekot līdzi tirgus tendencēm;
  • Sarunvalodas prasmes – krievu vai angļu valoda;
  • Apzinīgs, punktuāls, ar analītisko domāšanu, vērsts uz rezultātiem;
  • Labi pārzina MS Office programmas Excel, Word, Powerpoint.

Darba laiks: pilns darba laiks

Atalgojums: sākot no 1550 EUR (bruto)

Lai kandidētu: aicinām sūtīt CV uz personals@hortes.lv

Šim attēlam ir tukšs alt atribūts; faila nosaukums ir image-1.png

Meklējam savai komandai papildspēkus – KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTU/ kasieri

Aicinām komandā: dzīvespriecīgu, apzinīgu, radošu, aktīvu cilvēku ar iniciatīvu, ar lieliskām komunikācijas prasmēm un ar vēlmi strādāt ar klientiem, kas pazīst augus un novērtē skaistu vidi.

Tavi galvenie darba pienākumi būs:

  • aktīvs tirdzniecības darbs un profesionāla klientu konsultēšana zālē un kasē;
  • veikala koncepcijas ievērošana;
  • tirdzniecības zāles vispārīgās kārtības uzturēšana, augu kopšana.

Darba laiks:

  • īsā darba nedēļa (2 darba dienas)
  • garā darba nedēļa (5 darba dienas)

Atalgojums: 900 EUR (bruto)

Lai kandidētu, lūdzam sūtīt CV uz personal@hortes.lv, ar norādi “Klientu apkalpošanas speciālists”