Esam atvērti P-Pk 10-20 S-Sv 10-18 Tālrunis +371 68201122

Esam atvērti I–V 10-20, VI–VII 10-18
Atrašanās vieta un kontakti

Piegādes veidi

Iegādājoties preces e-veikalā, izvēlēties sev piemērotāko piegādes veidu.

  • Saņemšana Hortes Rīga veikalā – BEZ MAKSAS!
  • Piegāde uz DPD, Omniva vai Itella Smartpost pakomātu
  • Piegāde ar Cargobus kurjeru

Piegādājam sūtījumus uz pakomātiem vai ar kurjeru visā Latvijas teritorijā! Sūtījumi uz ārzemēm piegādāti netiek.

NB! Augus piegādājam tikai ar kurjeru, lai saglabātu to svaigumu un skaistumu.

Piegāde uz pakomātu

  • Omniva (visi skapji) 2,99 €
  • Itella Smartpost (visi skapji) 2,99 €
  • DPD (visi skapji) 2,99

Piegāde ar kurjeru

Kurjerpiegādes cenas aprēķins balstās uz kilogramiem vai tilpuma svaru (pakas aizņemtās platības un svara attiecība).

Cenas

  • 0–4,99 kg – 3,99 €
  • 5–29,99 kg – 4,99 €
  • 30–49,99 kg – 6,99 €
  • 50–99,99 kg – 10,99 €
  • 100–149,99 kg – 13,99 €
  • 150– 199,99 kg – 20,99 €
  • 200–299,99 kg – 23,99 €
  • 300–499,99 kg – 26,99 €
  • 500–599,99 kg – 30,99 €
  • 600–799,99 kg – 41,99 €
  • 800–899,99 kg – 46,99 €

Transporta cenas ir aptuvenas. Preces iegādes brīdī spēkā esošā cena ir norādīta e-veikala pirkumu grozā, veicot pasūtījumu.

Hortes patur tiesības mainīt piegādes cenas jebkurā laikā.

Ar piegādes veidu un cenu saistītos jautājumus un problēmas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi eveikals@hortes.lv.

Sūtījumi tiek izsniegti Hortes noliktavā pēc laicīgas rēķina apmaksas.

Preču piegāde

Preču piegāde uz klienta izvēlēto pakomātu vai ar kurjeru notiek 1–7 darba dienu laikā..

Kad prece ir nonākusi klienta izvēlētajā pakomātā, klientam tiek nosūtīta īsziņa (SMS) ar durvju kodu.

Kas Hortes ir nodevis pasūtījumu kurjerpiegādes uzņēmumam, ar klientu sazināsies kurjers, lai vienotos par piegādes laiku.

Kurjers piegādā sūtījumu uz norādīto adresi. Lai saglabātu augu svaigumu un kvalitāti, lūdzam saņemt augus pēc iespējas ātrāk, proti, kurjera piedāvātajā pirmajā laikā.

Noformējot pasūtījumu, Klientam ir  jāpārbauda savas kontaktinformācijas pareizība, lai, piegādājot preces, izvairītos no kavējumiem un pārpratumiem.

Iesakām klientam nekavējoties pārbaudīt preces pēc saņemšanas un, ja tiek konstatēti bojājumi, paziņot mums par to, nosūtot e-pastu ar attiecīgu informāciju uz eveikals@hortes.lv  vai aizpildot atgriešanas veidlapu mājaslapā.

Kurjerpiegādes uzņēmuma sabojātā prece tiks aizvietota.

Skatīt arī