Esam atvērti P-Pk 10-20 S-Sv 10-18 Tālrunis +371 68201122

Esam atvērti I–V 10–20, VI–VII 10–18
Locations and contact

Pārdošanas noteikumi

HORTES INTERNETA VIETNES UN E-VEIKALA LIETOŠANAS NOTEIKUMI

1. DARBĪBA

1.1 Šie lietošanas noteikumi (turpmāk Noteikumi) ir spēkā tiesiskajām attiecībām, kas rodas, izmantojot Hortes (īpašnieks Hortes SIA, turpmāk Hortes) pārvaldīto interneta vietni www.hortes.lv un tajā esošo e-veikalu (turpmāk Hortes e-veikals).

1.2 Hortes e-veikalā pasūtīto Preču un produktu (turpmāk Prece) pirkuma-pārdevuma līgums (turpmāk Līgums) tiek noslēgts starp Hortes un fizisku personu ar dzīvesvietas adresi Latvijā vai juridisku personu ar adresi Latvijā (turpmāk Klients), kura pasūta preci, atbilstoši Noteikumiem. Hortes e-veikalā nevar pasūtīt Preces uz ārvalstīm.

1.3 Tiesiskās attiecības, kas rodas, iegādājoties Preces ar Hortes e-veikala starpniecību, papildus šiem Noteikumiem un Līgumam regulē Latvijas Republikā spēkā esošie tiesību akti un izveidojies labas ticības princips.

1.4 Hortes ir tiesības grozīt šos noteikumus un cenrādi atbilstoši www.hortes.lv attīstībai, kā arī efektīvākas un drošākas darbības interesēs. Grozījumi Noteikumos un Preces cenā stājas spēkā no brīža, kad minētā informācija parādās www.hortes.lv e-veikala lapā. Pasūtījumiem, kuri ir iesniegti pirms Noteikumu grozījumu spēkā stāšanās, tiek piemēroti pasūtījuma iesniegšanas brīdī spēkā esošie noteikumi, izņemot gadījumu, ja likumā vai šajos noteikumos ir paredzēts citādi.

1.5 Ja Hortes un klients vēlas tirgoties, izmantojot Hortes e-veikalu, ar šajā dokumentā minētajiem noteikumiem, klientam, Hortes e-veikalā noformējot pasūtījumu un veicot priekšapmaksu, ir jāapstiprina, ka viņš ir iepazinies un piekrīt tirdzniecības noteikumiem.

2. PRECE UN PRECES CENA

2.1 Hortes interneta vietnē www.hortes.lv atainotajai Precei var būt pievienoti šādi statusi

2.1.1 Preces kartē ir norādīts Preces daudzums un cena. Preces izmēri un apraksts var nebūt norādīti. Pie Preces var būt zaļa vai sarkana podziņa “Pieejamība šādos veikalos un e-veikalā”, vai Prece ir vai nav pieejama konkrētajā veikalā.

2.1.3 Hortes e-veikalā pārdošanā esošā Prece. Pie Preces ir norādīts Prece daudzums, cena/cenas un izmērs/izmēri. Hortes e-veikalā pirkšanas taustiņš ir aktīvs – “Pievienot pirkumu grozam”. Šī Prece var būt pieejama arī veikalos.

2.1.4 Iepriekš pasūtamā Prece. Pie Preces ir norādīti izmēri, cena un daudzums. Taustiņš “Pievienot pirkumu grozam” ir aktīvs. Preces aprakstā ir minēti iepriekšpasūtīšanas noteikumi.

2.1.5 Telpaugu augstums e-veikalā ir norādīts kopā ar stādīšanas podu, tas ir norādīts kā pārdošanā esošā auga augstums. Telpaugi tiek pārdoti bez dekoratīvā poda. Attēliem ir ilustratīva nozīme.

2.1.6 Āra augu un eglīšu podos augstums e-veikalā ir norādīts bez stādīšanas poda, tas ir norādīts kā pārdošanā esošā auga augstums. Āra augi tiek pārdoti bez dekoratīvā poda. Attēliem ir ilustratīva nozīme.

2.2 Hortes interneta vietnē esošās cenas ir eiro un ietver spēkā esošo pievienotās vērtības nodokli.

2.3 Hortes e-veikalā pasūtamajai Precei tiek pievienota piegādes cena, kas tiek aprēķināta Klienta pirkumu grozā atbilstoši pasūtamās Preces daudzumam un izvēlētajam transportēšanas veidam.

2.3.1 Piegādes maksa uz Omniva, Smartpost un DPD pakomātu, neatkarīgi no skapja izmēra, ir 2,99 €.

2.3.2 Kurjerpiegādes cenas aprēķins balstās uz kilogramiem vai tilpuma svaru (pakas aizņemtās platības un svara attiecība). Ja tilpuma svars ir lielāks nekā pakas svars, pakas sūtīšanas cenu aprēķinām pēc tilpuma svara. Tomēr, ja lielāks ir reālais svars, pakas sūtīšanas cenu aprēķinām pēc reālā svara.
Cenas no 6,99 €. Precīzākas cenas ir norādītas Piegādes noteikumos. Augus iepakojam droši pret laikapstākļu ietekmi un piegādājam tikai ar kurjeru, lai saglabātu to svaigumu un skaistumu.

2.3.3 Noteikumos minētās piegādes cenas ir orientējošas. Aktuālā, spēkā esošā cena ir norādīta pirkumu grozā. Hortes ir tiesības jebkurā brīdī grozīt piegādes cenas.

2.3.4 Ar transportēšanas cenu saistītos jautājumus un problēmas sūtīt uz e-pasta adresi eveikals@hortes.lv

2.4 Piegādes cenrādis Precēm, kuras tiek pārdotas Hortes e-veikalā un veikalā, ir norādīts transportēšanas noteikumos un minēts priekšapmaksas rēķinā.

2.5 Visas cenas un Preču daudzumi interneta vietnē www.hortes.lv ir norādīti reālajā laikā.

2.6 Hortes patur tiesības koriģēt Preču cenas, t. sk. gadījumā, ja mainās pievienotās vērtības nodoklis. Preču cenas Pasūtījumos, par kuriem Pasūtītājs ir veicis priekšapmaksu 100% apmērā, nav iespējams grozīt ar atpakaļejošu spēku.

2.7 Preču krāsa, salīdzinājumā ar attēlu, var nedaudz atšķirties. Augu attēliem ir ilustratīva nozīme.

2.7.1 Augu fotoattēliem un podiem ir ilustratīva nozīme, un tie nav iekļauti augu pārdošanas cenā.

2.8 Dāvanu karte

2.8.1 Pārdošanā ir Hortes dāvanu kartes 10 €, 20 € un 30 € vērtībā.

2.8.2 Dāvanu kartes tiek izsniegtas tikai papīra formātā.

2.8.2 Dāvanu kartes saņēmējs var izvēlēties sev vēlamu Preci Hortes veikalā dāvanu kartes vērtībā. Ar dāvanu karti nevar iepirkties e-veikalā.

2.8.4 Ja Preces cena ir mazāka par dāvanu kartes vērtību, starpība netiek atmaksāta. Ja Preces cena pārsniedz dāvanu kartes vērtību, Klients var piemaksāt starpību kasē.

2.8.5 Dāvanu kartes derīguma termiņš ir viens gads. Dāvanu kartes derīguma termiņš ir norādīts uz kartes.

2.8.5 Dāvanu karte nav samaināma pret naudu.

2.9 Cenas un akcijas Hortes e-veikalā un Hortes veikalā var atšķirties.

3. PASŪTĪJUMA IESNIEGŠANA UN LĪGUMA STĀŠANĀS SPĒKĀ

3.1 Pasūtītāja pirkumu grozs tiek izveidots, nospiežot taustiņu “Pievienot pirkumu grozam”.

3.2 Grozā esošo Preču skaits ir maināms laukā “daudzums”. Preces pievienošana grozam neuzliek Pasūtītājam pienākumu veikt pirkumu.

3.3 Ja nepieciešams, Klients var izņemt Preci no groza.

3.4 Līdz pasūtījuma apstiprināšanai grozā esošās Preces ir pieejamas arī citiem Klientiem.

3.5 Lai noformētu pasūtījumu, Klients pirkumu groza lapā ievada pieprasīto informāciju, izvēlas apmaksas un piegādes veidu, iepazīstas un pēc tam piekrīt pasūtīšanas un privātuma noteikumiem, kā arī nospiež taustiņu “Noformēt pasūtījumu”. Klienta Hortes e-veikalā ievadītais pasūtījums (Pasūtījums) parasti tiek uzskatīts par klienta vēlmi noslēgt pasūtītās Preces pirkuma-pārdevuma līgumu.

3.6 Noformējot pasūtījumu, Klients pārbauda savas kontaktinformācijas pareizību, jo no informācijas precizitātes un pareizības ir atkarīga Klienta iegādāto Preču ātra un netraucēta piegāde, dažkārt arī iespējamie papildu izdevumi.

3.7 Līgums tiek uzskatīts par noslēgtu, ja Klients ir veicis priekšapmaksu, un Hortes ir uzsācis Pasūtījuma izpildi. Pēc pasūtījuma apstiprināšanas uz Klienta e-pasta adresi tiek automātiski nosūtīts pasūtījuma apstiprinājums.

3.8 Līgumu neuzskata par noslēgtu, ja priekšapmaksa netiek veikta 100% apmērā, vai arī, ja Klients ir persona, kura nenorāda Latvijas adresi.

3.9 Rēķinā ir norādīta Hortes informācija, Klienta pasūtītās Preces un kontaktinformācija, uz kuru tiek nosūtīts pasūtījums.

3.10 Precīzi Pasūtījuma iesniegšanas norādījumi ir aprakstīti Hortes mājas lapā.

4. LĪGUMA IZPILDES TERMIŅŠ UN KĀRTĪBA

4.1 Hortes izpilda Pasūtījumu 1-7 dienu laikā, atkarībā no Klienta atrašanās vietas. Kavējumu gadījumā ar Klientu sazinās papildus.

4.2 Hortes ir pienākums pasūtīto Preci piegādāt Klientam tikai uz Pasūtījumā norādīto Latvijas adresi. Preces piegāde uz ārvalstīm notiek tikai pēc atsevišķas vienošanās.

4.3 Pasūtītās Preces tek nosūtītas Klientam ar transportēšanas pakalpojumu sniedzēju palīdzību. Iespējamo transportēšanas pakalpojuma sniedzēju un transportēšanas veidu izvēlas Klients, veicot Pasūtījumu. Dažādu iespējamo transportēšanas pakalpojumu darbība ir aprakstīta Hortes interneta vietnē, apakšizvēlnē Piegādes veidi.

4.4 Gadījumā, ja Pasūtījumu nav iespējams nekavējoties izpildīt pilnībā (noliktavā nav visu pasūtīto Preču, Precēm ir dažādi piegādes termiņi u. tml.), Hortes nosūta Klientam pasūtītās Preces vairākos sūtījumos, ja vairāku sūtījumu piegādes izdevumi ir Klienta rēķinā norādītās summas robežās.

4.5 Hortes ir tiesības atkāpties no ar e-veikala starpniecību noslēgtā pārdošanas līguma bez sankcijām un nenodot pasūtīto preci vai nesniegt pakalpojumu šādos gadījumos:

– Prece noliktavā ir beigusies;

– Preces cena vai īpašības e-veikalā ir norādītas nepareizi sistēmas kļūdas dēļ;

– ja Klients neatbilst Hortes noteiktajiem nosacījumiem.

4.6 Ja Hortes nav iespējamu izpildīt Pasūtījumu, Hortes sazināsies ar Klientu un piedāvās aizvietojošu Preci vai atmaksās apmaksāto summu, ja Klients ir paguvis veikt priekšapmaksu par preci.

5. NORĒĶINĀŠANAS PAR PRECI HORTES E-VEIKALĀ

5.1 Priekšapmaksu 100% apmērā par Hortes e-veikalā pārdošanā esošo Preci var veikt, izmantojot Hortes e-veikalā norādītās bankas saites.

5.2 Lai veiktu apmaksu, pēc datu ievadīšanas un maksājuma veida izvēles Klients nospiež taustiņu “Noformē pasūtījumu”. Klients tiek novirzīts apmaksas veikšanai caur bankas saiti. Pēc maksājuma veikšanas Klientam tiek nosūtīts pirkuma apstiprinājums ar rēķinu uz Klienta ievadīto e-pasta adresi.

5.3 Par Precēm Klients var norēķināties, izmantojot Swedbank, SEB, Citadele vai Luminor bankas saiti.

5.4 Līdz Preces pilnīgai apmaksai Prece ir Hortes īpašums un pieejama pirkšanai citiem klientiem.

6. PREČU PIEGĀDĀŠANA UN NODOŠANA

6.1 Pasūtījums tiek izsniegts Hortes noliktavā pēc savlaicīgas rēķina apmaksas.

6.2 Preces tiek nogādātas Klientam ar pakomāta vai kurjerpiegādes uzņēmumu starpniecību Latvijas robežās 1-7 darbdienu laikā.

6.2.1 Kad Prece ir nonākusi Klienta izvēlētajā pakomātā, Klientam tiek nosūtīta atbilstoša satura SMS ar durvju kodu.

6.2.2 Ja Klienta pasūtītās Preces ir nodotas kurjerpiegādes uzņēmumam, uzņēmums iepriekš sazinās ar Klientu, lai precizētu Preču piegādes laiku. Kurjerpiegādes uzņēmums piegādā Preces uz Klienta norādīto adresi pasūtījuma noformēšanas laikā.

6.2.3 Noformējot pasūtījumu, Klientam ir jāpievērš uzmanību iesniedzamās kontaktinformācijas pareizībai, lai novērstu kavēšanos un pārpratumus, kas saistīti ar Preču piegādi.

6.2.4 Hortes stingri iesaka Klientam pārskatīt Preces uzreiz pēc to saņemšanas un to bojājumu gadījumā informēt Hortes, rakstot uz e-pasta adresi eveikals@hortes.lv vai zvanot uz Hortes kontakttālruni +371 6600 4950. Kurjerpiegādes uzņēmuma sabojātā Prece tiks aizvietota.

6.3 Hortes piegādā Preces Latvijas robežās. Šobrīd nav iespējams pasūtīt transportēšanu uz ārvalstīs esošiem galamērķiem.

7. ATKĀPŠANĀS NO LĪGUMA UN PREČU MAIŅA

7.1 Hortes patur tiesības anulēt Klienta pasūtījumu gadījumā,

7.1.1 ja Klients nav veicis apmaksu par pasūtījumu 100% apmērā;

7.1.2 ja Preces piegādes adrese atrodas ārpus Latvijas Republikas robežām.

7.1.3 ja pasūtīto Preci jebkādu iemeslu dēļ nav iespējams piegādāt. Šajā gadījumā Hortes nosūta Pasūtītājam atbilstoša satura e-vēstuli uz Pasūtījumā norādīto Pasūtītāja e-pasta adresi un 14 dienu laikā atgriež Pasūtītāja veikto priekšapmaksu.

7.2 Klientam ir tiesības pēc pasūtījuma apmaksas, bet pirms Preču izsniegšanas vai Klienta ierašanās pēc Precēm, anulēt savu pasūtījumu, aizpildot atgriešanas formu mājaslapā vai nosūtot uz Hortes e-pasta adresi eveikals@hortes.lv atbilstoša satura vēstuli ar anulēšanas iemeslu, rēķina numuru un sava norēķinu konta numuru. Priekšapmaksa par anulēto pasūtījumu kopā ar maksu par piegādi tiks atgriezta Klienta bankas kontā 14 dienu laikā pēc pieteikuma iesniegšanas.

7.3 Klientam ir tiesības atkāpties no Līguma, kas noslēgts uz Pasūtījuma pamata, bez pamatojuma 14 dienu laikā pēc pasūtītās Preces nodošanas Klientam. Ja kāda no pasūtītajām Precēm nonāk pie Pasūtītāja vēlāk nekā citas, attiekuma tiesības attiecībā uz vēlāk saņemto Preci ir spēkā, sākot no vēlākās saņemšanas. Atgriešanas izdevumus sedz Klients.

Saņemot atgrieztās Preces, Hortes e-veikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienas pēc atteikuma pieteikuma saņemšanas, atmaksā Pircējam visus līguma ietvaros no Klienta saņemtos maksājumus (ieskaitot maksu par piegādi, ko Klients veicis, lai saņemtu Preci).

Hortes e-veikals var atteikties veikt naudas atmaksu līdz brīdim, kamēr  Prece, uz kuru attiecas līgums, nav atgriezta vai līdz brīdim, kad pircējs ir iesniedzis pierādījumu, ka viņš ir atgriezis preci, atkarībā no tā, kas notiek agrāk.

7.4 Klientam ir tiesības atgriezt vai mainīt Preces ar trūkumiem/ defektiem (brāķi) 2 gadu laikā (2 mēnešu laikā no trūkuma/ defekta atklāšanas brīža). Ar atgriešanu vai maiņu saistītos transportēšanas izdevumus sedz Hortes. Atgriežot Preci, Hortes pārskaita Pasūtījuma summu 100% apmērā uz Klienta kontu 14-30 dienu laikā.

7.5 Saskaņā ar Saistību tiesību likuma (VÕS) 53. panta 4. daļas 4. punktu, 14 dienu atteikuma tiesības (t. sk. maiņa) nevar tikt piemērotas tādai precei, kura ātri bojājas vai noveco. Līdz ar to atgriešanas tiesības (t. sk. maiņa) netiek attiecināta uz Hortes e-veikalā iegādātajiem augiem, stādiem, kokiem, krūmiem, ziediem (t. sk. arī Ziemassvētku eglēm).

7.6 Atgriežamajai Precei jābūt oriģinālā iepakojumā, ar dokumentiem (lietošanas pamācība v. tml.), marķējumiem, veselai un nelietotai. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Klientam Preces iepakojums jāatver, to nesabojājot.

7.7 Ja atgriešanai paredzētā Prece ir sabojāta, izmantojot to neatbilstoši lietošanas mērķim, Klienta vainas vai nerūpīgas lietošanas apstākļu dēļ, Hortes patur tiesības veikt Preces vērtības samazināšanās ieskaitu no Klientam atgriežamās summas vai atteikties no kompensācijas pilnā apmērā. Hortes neatbild arī par Preces normālu fizisku nolietojumu parastas lietošanas gadījumā.

7.8 Lai atgrieztu Preci, ir jāaizpilda Atgriešanas pieteikums, saite uz kuru atrodas Hortes vietnes kājenē. Pēc pieteikuma saņemšanas Hortes sazināsies ar Klientu un vienosies par detaļām, kas saistītas ar atgriešanu.

7.9 Hortes e-veikalā pasūtīto Preču garantijas noteikumus nodrošina atbilstošās Preces ražotājs, un tie ir norādīti uz Preces iepakojuma vai atsevišķas lapas pie Preces. Ja garantijas noteikumi nav nosūtīti iepriekš minētajā veidā vai garantijas noteikumi neatbilst likumam, spēkā ir atbilstošajai Precei ar likumu noteiktie garantijas noteikumi.

7.10 Prasības, kas izriet no Preces garantijas, var iesniegt Hortes tikai kopā ar pirkuma rēķinu, apmaksu apliecinošu dokumentu (maksājuma uzdevums) un garantijas talonu, kas pievienots garantijas noteikumiem.

7.11 Klientam ir tiesības Preci ar būtiskiem trūkumiem nomainīt garantijas laikā. Precei jābūt oriģinālā iepakojumā, ar marķējumiem un nelietotai. Lai nomainītu Preci, ir jāaizpilda Atgriešanas pieteikums, t. sk. jāpaskaidro Preču maiņas iemesls. Izdevumus, kas saistīti ar Preces maiņu garantijas gadījumā, sedz Hortes.

8. PASŪTĪTĀJU DATU LIETOŠANA

8.1 Hortes ir tiesības vākt Klientu paziņotos personas datus Hortes (Pasūtītāja vārds, adrese, tālrunis un e-pasta adrese).

8.2 Nepieciešamības gadījumā Hortes ir tiesības paziņot Klientu datus arī trešajām personām Pasūtījuma izpildei.

8.3 Hortes ir tiesības izmantot Klientu datus arī savas saimnieciskās darbības ietvaros, reklāmas un citas informācijas nosūtīšanai Klientam, ja Klients ir devis tam piekrišanu.

8.4 Klientu jebkādas maksājumu kavēšanas gadījumā, Hortes ir tiesības nosūtīt Klienta personas datus trešajai personai ar mērķi publicēt kavētu maksājumu reģistrā.

8.5 Hortes ir tiesības paziņot Klienta personas datus trešajai personai, ja tas ir nepieciešams no Līguma izrietošo prasījumu piedziņai, t. sk. juridiskajam konsultantam, tiesu izpildītājam un tiesai.

8.6 Klientam ir tiesības jebkurā laikā aizliegt savu personas datu vākšanu un lietošanu, izņemot, ja tas ir nepieciešams no Līguma izrietoša prasījuma piedziņai vai Līguma izpildei.

8.7 Interneta veikala HORTES SIA personas datu atbildīgais apstrādātājs ir hortes.lv (reģistrācijas numurs 40203269927), Biķeru iela 4A, Dreiliņi, Stopiņu novads, LV-2130, Latvija, tālrunis +371 6600 4950 un e-pasta adrese info@hortes.lv. Personas datu apstrādes jeb Privātuma politika ir pieejama hortes.lv mājaslapā.

9. ATBILDĪBA

9.1 Hortes uzņemas atbildību Klienta priekšā, un Klients uzņemas atbildību Hortes priekšā par radīto kaitējumu, kas nodarīts otrai pusei, pārkāpjot šos noteikumus, Latvijas Republikā spēkā esošajos tiesību aktos noteiktajos gadījumos un apjomā.

9.2 Puses ir atbildīgas par tiešiem mantiskiem zaudējumiem gadījumā, ja tie ir nodarīti tīši rupjas nolaidības dēļ. Šī norma neattiecas uz Preces ražotāja atbildību, kas noteikta likumā.

9.3 Neviena no pusēm nav atbildīga otras puses priekšā, un tās uzvedība netiek uzskatīta par šo noteikumu pārkāpšanu jebkāda sava pienākuma veikšanas kavēšanas vai neizpildes dēļ, ja minētās kavēšanas vai neizpildes iemesls nebija konkrētās puses kontrolē (nepārvaramā vara).

9.4. Hortes nekompensē Klientam iespējamo morālo kaitējumu saistībā ar cenu, piegādes termiņu un citu nosacījumu maiņu šo noteikumu ietvaros.

10. CITI NOSACĪJUMI

10.1 Visi interneta vietnē esošie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām. Lai izmantotu materiālus, iepriekš jāprasa Hortes atļauja.

10.2 Šajos noteikumos atsevišķi nerisinātos jautājumus regulē Latvijas Republikā spēkā esošie tiesību akti.

10.3 Ja kāda no pasūtīšanas noteikumu normām ir spēkā neesoša, tas neietekmē nedz pārējos pasūtīšanas noteikumus, nedz arī pirkuma-pārdevuma līguma spēkā esamību. Spēkā neesošā norma tiek aizstāta ar likumīgu normu, kura juridiski un ekonomiski ir vistuvākā spēkā neesošajai normai.

10.4 Ja pircējam ir sūdzības attiecībā uz Hortes e-veikalu, lūdzam tās sūtīt uz e-pasta adresi eveikals@hortes.lv vai informēt par tām pa tālruni: +371 6600 4950.

Strīdi, kas radušies starp Klientu un Hortes SIA saistībā ar Preču pasūtīšanu un iegādi ar Hortes e-veikala starpniecību, tiek risināti sarunu ceļā.

Ja pircējs un Hortes e-veikals strīda risināšanā nespēj panākt vienošanos, Klientam ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

Ar procesuālajiem nosacījumiem var iepazīties šeit.

Patērētāju strīdu risināšanas komisija ir kompetenta risināt strīdus, kas izriet no līguma, kas noslēgts starp pircēju un Hortes e-veikalu. Pircēja sūdzību izskatīšana komisijā ir bez maksas.

Pircējs var vērsties Eiropas Savienības patērētāju strīdu izšķiršanas platformā.

11. PRETENZIJU IESNIEGŠANAS KĀRTĪBA

Hortes e-veikals ir atbildīgs par pircējam pārdoto Preču neatbilstību vai trūkumiem, kas pastāvēja Preces piegādes brīdī un kas atklājās divu gadu laikā pēc Preces piegādes pircējam. Tiek pieņemts, ka defekts, kas atklājies pirmajos sešos mēnešos no Preces piegādes brīža pircējam, pastāvēja jau Preces piegādes brīdī. Hortes e-veikala pienākums ir atspēkot šo pieņēmumu.

Konstatējot Preces defektu vai trūkumu, pircējam ir tiesības vēlākais divu mēnešu laikā sazināties ar e-veikalu, nosūtot e-pastu uz eveikals@hortes.lv vai zvanot pa tālruni +372 679 9111.

Hortes e-veikals nav atbildīgs par trūkumiem, kas radušies pēc Preču nodošanas pircējam.

Ja Hortes e-veikalā iegādātajai Precei ir trūkumi, par kuriem atbildīgs ir Hortes e-veikals, Hortes e-veikals salabo vai nomaina Preci. Ja Preci nevar salabot vai nomainīt, Hortes e-veikals atgriež pircējam visas ar pirkuma līgumu saistītās izmaksas.

Uz patērētāja sūdzību Hortes e-veikals atbild rakstiski vai rakstiski reproducējamā formātā 15 dienu laikā.

12. HORTES KONTAKTINFORMĀCIJA

HORTES SIA
Biķeru iela 4A, Dreiliņi, Stopiņu novads, LV-2130, Latvija

Reģistrācijas numurs: 40203269927
VAT nr.: LV40203269927

Banka: SEB Latvia
IBAN: LV78UNLA0055001909595

Tālrunis: +371 6600 4950
info@hortes.lv
www.hortes.lv